Ostin sitten eilen uuden digirungon. Myin D70:seni veks ja D200 tuli tilalle. Otin myös kahvan, koska se tuntui yllättävän hyvältä käteen. Nyt vois koittaa opetella muistamaan, että sitä kahvaa voi myös käyttää kuvien ottamiseen. Kumman tukeva tuosta kamerasta tuli. Kokeilin eilen ja sain terävän kuvan aikaan 1/2,5 s. ajalla. En ikinä ennen oo moiseen kyennyt. Aiemmin olen kuvannut silloin tällöin terävää vain 1/8 sekunnilla. Muuten en suuria kicksejä saa tuosta kamerasta. Outoa, ennen uusi kamera on aina päässyt viereeni näpelöitäväksi ennen nukkumaanmenoa, nyt ei. Se jo kertoo paljon.

Eilen kävin myös Holgakuvaamassa pitkästä aikaa. Olipa ihanan rentouttavaa. Jotenki mä pidän siitä. Tosin äkkinäinen vertaa sitä digipokkarikuvaamiseen tai kertakäyttökamerakuvaamiseen tai vain pokkarikuvaamiseen mutta se äkkinäinen on väärässä. Se on ihan eri juttu eikä kaikki sitä ymmärräkään. Samapa se mulle. Minä nautin ja se on tässä asiassa mulle tärkeintä.

Hannasilta tuli tänään myös tieto, että kuvia ruvetaan käyttämään myös tyynyissä, laukuissa, kosmetiikkalaukuissa ja tapeteissa. Mielenkiintoista. Kyllä se mulle sopii. Hannasista puheenollen, oli kiva nähdä Helsingin Stockalla ja varsinki Tukholman NK:ssa omista kuvista tehtyjä tauluja!